מנטרל ריחות חשמלי

ריח נעים בבית, במקום העבודה או בכל מקום אחר הוא תענוג עילאי. מנטרל ריח חשמלי המופעל במקומות האלה יוצר מהפך תהומי בין הריחות הלא נעימים שהיו במקום מול הריחות הנפלאים הקיימים בו עכשיו.

ריחות לא נעימים ביום יום

בין הריחות הלא נעימים בבית אפשר למנות ריחות של עובש אם קיים באחד הקירות, טיגונים המשאירים ריח של שמן לאורך שעות רבות, ריחות הנובעים מזוגות הנעליים, זיעה, ריח לא נעים מהשירותים ועוד.

במקומות העבודה שבהם מסתובבים עובדים רבים, הם נחשפים לריחות כמו זיעה, ריחות מהשירותים הסמוכים, סוגי מזון שהעובדים השונים אוכלים כמו קלמנטינה, דגים או מאכלים אחרים המותירים שובל של ריח לאורך שעות רבות.

מנטרל ריחות חשמלי

מנטרל ריחות חשמלי הוא מכשיר המטפל באופן עקבי בריחות הקיימים בסביבה בה אנו גרים, עובדים או מסתובבים. ייחודו של המכשיר הוא בעובדה שהוא מסוגל לנטרל כל סוג ריח בהליך די מהיר וכך הריח הלא נעים מתפוגג באוויר ואינו מורגש כלל.

מכשיר זה הקיים בכמה גדלים ונרכש בהתאמה לגודלו של המרחב, מכיל גלילי ריח שבהם קיים חומר רב. בעת התקנת המכשיר, מגדירים מראש מה יהיו שעות העבודה של המכשיר. אם המכשיר מיועד לבית מגדירים בדרך כלל פעילות ביום, אחת לפרק זמן כמו לדוגמה התזה כל חמש דקות וזמן ההתזה בעצמה בינונית נקבע גם הוא מראש לדוגמה עשרים שניות. ההתזה התכופה יוצרת ריח שנותר בבית לאורך זמן, חלקו מתפוגג אך כמות נוספת מצטרפת בכל חמש דקות בעצמה שהוגדרה  ולכן כל מי שנכנס הביתה חש מיד בריחות הנפלאים הנישאים באוויר היוצרים אווירה קסומה והמון רוגע ושלווה.

אם מדובר במקום עבודה ששטחו גדול יותר ונמצאים בו הרבה יותר אנשים בו זמנית, מתקינים את המכשיר או המכשירים במקומות שבהם קיים ריכוז גדול של עובדים ומבקרים כמו בלובי, או בסמוך למטבח. באופציה זו מגדירים התזות ריח לעתים תכופות יותר לדוגמה בכל שתי דקות התזה שנמשכת שלושים שניות. אפשר בכל עת לשנות את ההגדרות על פי צורך לפרקי זמן ארוכים או קצרים יותר בהתאם להתנהלות ולצורך במקום העבודה.

אפשר להגדיר כי בשעות הבוקר תהיינה התזות תכופות יותר כדי שעם הגעתם של העובדים יהיו די הרבה התזות והם ייהנו מהריחות הנעימים ולא מהריחות שהצטברו במשרד במשך הלילה כאשר כל החלונות היו סגורים. לחלופין אפשר להמשיך את ההתזות גם בלילה במקצבים הנכונים ביותר.

מנטרל ריחות חשמלי

מכשיר מנטרל ריחות

המכשיר עצמו הוא פריט מעוצב המוסיף יופי בכל מקום שבו הוא ממוקם, בחדרים השונים, בבית או במשרדים. גלילי הריח מוחלפים באופן פשוט ביותר, מוציאים את הגליל הריק ומתקינים במקומו גליל מלא וריחני תוך דקה.

כדי ליצור עניין, מחליפים מדי פעם את הריח במכשיר וכך נחשפים כולם לריחות קלאסיים, ריחות אווירה או ניחוחות עולם. לרבים מהמגיעים הביתה או למשרדים ריח מסוים מזכיר בית מלון מיוחד, מתחם ספא יוצא דופן שבו שהו, מקום קסום שבו ביקרו או ריח ששרר במיקום שאהבו. כל מי שנכנס למקום בו קיימים ריחות נעימים זורם מיד עם הריח, דבר המעלה לו את מצב הרוח ואת החיוניות.

הפשטות של מכשיר מנטרל ריחות חשמלי

המכשיר הנפלא המזרים ריחות יוצר אווירה נהדרת תוך דקות, בני הבית רגועים הרבה יותר, במשרדים קל הרבה יותר להתרכז ולבצע עבודה פרודוקטיבית וכל זאת בזכות מכשיר מנטרל ריחות שמכניסים לתקע ונהנים מכל דקה בה הוא פועל, לרווחתם של הסובבים.

מנטרל ריחות חשמלי

מנטרל ריחות חשמלי

אחת ההנאות הגדולות של כל אדם היא להיות במקומות ייחודיים בטבע ולהסניף ריחות משכרים כמו פריחה של פרחים, פירות, הריח הנפלא של הים או מפלים

מזמינים באמצעות האתר בצורה קלה ובטוחה

מקבלים את המוצר באמצעות שליח עד הבית

התקנה פשוטה וניחוח מדהים לאורך זמן

דילוג לתוכן