איזו אווירה מתאימה לך למשרד?

כבעלי עסקים, אתם וודאי מעוניינים לייצר אווירה טובה במשרד. אווירה חיובית ונעימה תגרום לעובדים להרגיש כמעט כמו בבית והדבר יוביל לכך שהם ייהנו להגיע למקום העבודה ואף יעבדו באופן יעיל יותר. כתוצאה מכך העסק יצמח, העובדים יישארו נאמנים למקום עבודתם, הלקוחות והספקים יחושו בנוח במקום ואתם תתמלאו בתחושת ביטחון וסיפוק.

השאלה הנשאלת היא "איך יוצרים אווירה נעימה במשרד?", התשובה לשאלה היא שאווירה במשרד תלויה במגוון גורמים. נציין 7 גורמים שמשפיעים על האווירה בצורה ניכרת.

איזה אווירה מתאימה לך למשרד?

7 גורמים שמשפיעים על האווירה במשרד – איך תייצרו אווירה נעימה במשרד?

  1. השקיעו בריהוט – העובד הממוצע נמצא במשרד במשך 8 שעות ביום ואף יותר מכך. הישיבה במשך שעות כה רבות עשויה לגרום לכאבי גב ולבעיות נוספות. כדי לשמור על אווירה נעימה במשרד ולמנוע מצב בו העובדים יסבלו מבעיות בריאותיות, יש לבחור בריהוט נוח ובין היתר בכיסאות ארגונומיים ובשולחנות נוחים בגובה מתאים. חשוב להקפיד גם על המראה של הרהיטים ולבחור בריהוט מעוצב ואסתטי שמשתלב היטב עם אופיו של המשרד.
  2. פעילויות חברתיות – פעילויות חברתיות גורמות לעסק לצאת מתחומי העבודה ולהפוך להיות גם מקום שמאפשר לעובדים להכיר זה את זה בצורה טובה יותר. יציאה להרצאות, פעילויות ספורט, חגיגת אירועים לכבוד החגים, חגיגת ימי ההולדת של העובדים ואף פעילויות התנדבות יכולות לשפר את המורל במקום העבודה.
  3. מטבח מאובזר ומרווח – כשאנשים רעבים או צמאים הם עצבניים, לא נינוחים, מרגישים לא טוב וודאי שלא עובדים היטב. מטבח מאובזר שכולל: אזור להכנת קפה עם סוגים שונים של קפה, סוכר, וסוכרזית, סוגים שונים של חלב, טוסטר, מיקרוגל, נשנושים מתוקים ומלוחים ושאר מאכלים, יכולים לשפר את מצב הרוח ואת איכות העבודה של העובדים. נוסף על כך, יש להקפיד על כך שהמטבח יהיה מרווח ויוכל להכיל כמות גדולה של עובדים.
  4. תאורה – תאורה לא נכונה עלולה לגרום לפגיעה קשה בעובדים. תאורה לקויה עלולה לגרום לתחושת עייפות, קושי בריכוז, כאבי ראש מתמשכים ואף לפגוע במצב הרוח של העובדים. כתוצאה מכך תפגע כמובן גם איכות העבודה. תאורה נכונה תאיר באופן אחיד וברור את משטחי העבודה, המעברים, המדפים, פתחי המילוט וחדרי השירותים. כמו כן, כדאי מאוד להכניס למשרד אור טבעי. באמצעות תאורה נכונה יהיה ניתן למנוע נזקים רפואיים, סנוור ואף סיכונים בטיחותיים שעלולים להיות תוצאה על עיוורון רגעי.
  5. חללים פרטיים ושיתופיים – חלק מהעובדים לא מסתדרים על חללי עבודה שיתופיים. הרעש והתנועה המתמדת עשויים לפגוע באיכות העבודה שלהם משום שהם יתקשו לשמור על הריכוז. מנגד – יש עובדים שמאוד נהנים לעבוד בחללים משותפים ואוהבים את התנועה הבלתי פוסקת. שילוב בין חדרים פרטיים ובין חדרים שיתופיים יוכל לספק מענה לצרכיהם השונים של העובדים.
  6. צמחיה ואלמנטים עיצוביים – גידול צמחיה במשרד יעניק למקום מראה ירוק ונעים לעין. לצמחים יש יכולת לשפר את התחושה של כל מי שנמצא במשרד הסגור ואינו יכול להתהלך בטבע. נוסף על הצבת העציצים והפרחים ברחבי המשרד, אפשר לתלות תמונות יפות ומרשימות שמייצרות את האווירה הרצויה. כמו כן, ניתן להוסיף אלמנטים עיצוביים שונים כמו למשל: פסלים קטנים ויצירות אומנות שונות. במידה שיש עובדים שמציירים או מפסלים (והתוצאות יפות), ניתן לקשט את המשרד ביצירותיהם ולתפוס 2 ציפורים במכה – גם לשפר את המראה של המשרד וגם לגרום לעובדים להרגיש שמעריכים את כישרונותיהם.
  7. ריחות – ריחות משפיעים עלינו בצורה ניכרת, גם אם איננו מודעים לכך. באמצעות התקנה של מפיצי ריח איכותיים יהיה ניתן לסלק את כל הריחות הלא נעימים שעלולים למלא את המשרד. בין מגוון הריחות ניתן לבחור למשל בניחוחות עולם, לדוגמה: ריח של תבלין מאסק או ריח של תמציות ורדים ווניל. כמו כן, ניתן לבחור בניחוחות קלאסיים, כמו למשל: ריח שקד מרצ'ינו או ניחוחות אוקיינוס. אם מעוניינים בניחוחות אווירה, אפשר לבחור למשל בריח תה ירוק אביבי או בריח עלי פטל.

יצירת אווירה נעימה במשרד הופכת את כל השהייה במקום העבודה לנעימה, אנרגטית ופורייה. השקעה בעיצוב, בתאורה, בחללים, בפעילויות חברתיות בריחות וטעמים היא המפתח לליבם של העובדים.

מנטרל ריחות חשמלי

מנטרל ריחות חשמלי

אחת ההנאות הגדולות של כל אדם היא להיות במקומות ייחודיים בטבע ולהסניף ריחות משכרים כמו פריחה של פרחים, פירות, הריח הנפלא של הים או מפלים

מזמינים באמצעות האתר בצורה קלה ובטוחה

מקבלים את המוצר באמצעות שליח עד הבית

התקנה פשוטה וניחוח מדהים לאורך זמן

דילוג לתוכן